IP АТС являє собою телефонну станцію автоматичного типу, створену на базі відповідного мережевого протоколу. Такий пристрій підходить як невеликим організаціям, так і великим мережам операторського рівня.
Серед переваг ATC для IP телефонії слід назвати простоту модернізації та нарощування функціональності. Її варто купити, оскільки за допомогою такої станції встановлюється і підтримується з'єднання, автоматично завершуються виклики, забезпечується обробка і передача сигналу по різних каналах зв'язку.
Три види IP АТС для офісу:
- Апаратна. Це спеціалізоване обладнання, яке поставляється з попередньо встановленим програмним забезпеченням. У таких пристроях можна вдосконалити CPU, DDR, HDD, PRI, та й масштабування здійснюється менш ефективно. Зате ціна на такі моделі невисока, якщо порівнювати з іншими типами IP-АТС.
- Програмна. Варіант дозволяє вибирати апаратні параметри, а також працювати в оточенні віртуального характеру. Спеціальні плати дають можливість реалізувати безшовне підключення до інфраструктури, яка вже існує.
- Віртуальна. Вона організується операторами та провайдерами через інтернет або комплект спеціальних пристроїв для IP-телефонії.
Базові характеристики пристроїв
Офісні моделі відрізняються:
- Кількістю портів RJ11 12 і RJ45. Чим їх більше, тим більше апаратів підключається.
- Швидкістю. Популярністю користуються варіанти, що забезпечують пропускну здатність на рівні 100 Мбіт / сек — для невеликих відділів, і 1 Гбіт/сек.
- Кількістю SIP: в залежності від розмірів організації, користувачі часто вибирають варіанти на 50, 64, 70 і 256 SIP-ліній.
- Наявністю інтерфейсів FXS і FXO — для підключення до аналогової лінії.
- Підтримкою технології Power over Ethernet — для живлення через кабель типу вита пара.
Зрозуміло, функціональність у пристроїв теж відрізняється. Про здібності різних ATC IP телефонії розповідаємо далі.
Офісна IP АТС: основні функції
Більшість моделей здатна:
- Записувати розмови.
- Автоматично телефонувати на вказаний телефон.
- Блокувати небажані дзвінки.
- Автоматично записувати дані про з'єднання в базу.
- Автоматично переадресовувати виклики.
- Перехоплювати вхідні.
- Створювати черги.
- Надсилати вхідні в режим очікування в разі зайнятості.
- Створювати конференцію.
- Отримувати та відправляти голосові повідомлення.
Багато, навіть найпростіших, міні АТС для IP телефонії оснащено визначниками, а також системами інтерактивного голосового меню. Система дозволяє вибирати призначення натисканням телефонних кнопок. Це добре розвантажує операторів від рутини: потрібно просто записати відповіді на найчастіші запитання. Щоб тиша не дратувала, коли оператор зайнятий, в деяких моделях передбачено програвання музики в режимі очікування.
Також в список основних умінь айпі АТС входить перетворення даних між відмінними один від одного протоколами.
Що ще вміють IP міні АТС
Існують IP телефонні станції, які здатні автоматично розподіляти сигнали. Вони часто оснащуються інтерфейсами для користувачів, що дозволяють записувати персональні оповіщення, відправляти повідомлення і т. п. Також багато пристроїв дозволяють створювати різні вітання. Така система в будні відправляє одне вітання, а в неробочі години, свята і вихідні — інше. І все це автоматично.
Зручна опція перехоплення поточної розмови супервайзером. Вона стане в нагоді під час навчання нових співробітників, а також вирішення конфліктних ситуацій, що вимагають втручання начальства. Є моделі, що дозволяють прослуховувати телефонні розмови.
З деякими міні АТС IP можна:
- Здійснювати виклики з комп'ютера одним кліком мишки.
- Створювати та моніторити віртуальні конференції.
- Здійснювати інтеграцію з CRM.
- Задавати правила для маршрутизації викликів.
- Підключатися до альтернативного провайдера VoIP.
- Використовувати блютуз-гарнітури.
- Створювати групи з одним внутрішнім номером для колл-центру компанії.
- Приймати та відправляти факси на email.
- Отримувати та відправляти текстові повідомлення.
- Використовувати кілька композицій, поки клієнт чекає відповіді, аж до підключення онлайн радіо чи музичної бібліотеки.
- Робити оголошення через апарати, оснащені гучномовцем, для працівників.
Зручно купити таку IP АТС в офіс, яка підтримує доступ до віддалених серверів, вміє перенаправляти вхідні в залежності від дня тижня або часу доби, а також відправляти голосові повідомлення певній групі клієнтів/працівників одночасно.
Офісна IP АТС телефонія: додаткові можливості
Просунуті моделі, ціна на які зазвичай вище, підтримують консолідацію. Вони обробляють всі девайси та надають дружній інтерфейс для комфортної роботи з ними. Простіше кажучи, пристрій аналізує всі види повідомлень і перенаправляє інформацію на девайс, що знаходиться найближче до клієнта. Наприклад, здійснює переадресацію зі стаціонарного на мобільний телефон.
Щоб поліпшити якість обслуговування, слід купити IP АТС, яка підтримує інтеграцію з електронною поштою. Такий пристрій з'єднується з поштовим сервісом і отримує більше інформації про клієнтів. Також деякі моделі підтримують повну інтеграцію ділових відомостей, що стане в нагоді для аналізу даних про абонентів.
Багато варіантів дозволяють економити грошові кошти шляхом маршрутизації викликів: вони аналізують виклик, визначають його тип (міжміські, міжнародний) і вибирають найдешевший маршрут.
Залежно від наявності різних інтерфейсів, їх кількості та швидкості, вартість пристроїв може відрізнятися. IP АТС ціна також залежить і від функціональних особливостей. Розібравшись, що конкретно необхідно вашому офісу, і передбачивши можливість розширення, ви без зусиль підберете оптимальний варіант в Eserver.
Які варіанти оплати? Як можна забрати замовлення?
Оплачувати покупки можна готівкою, передбачені безготівкові платежі за допомогою банківського переказу чи картки.
Доступний самовивіз товару з магазину чи точки видачі. Це безкоштовно.
Також можна оформити доставку Україною кур'єром, поштовою службою. В цьому випадку доставка оплачується згідно з тарифом служби.