Гарантія
Гарантійні зобов'язання
EServer постачає лише офіційне обладнання, на яке, як правило, діє гарантія. Тривалість гарантійного обслуговування залежить від виробника та типу обладнання. Точний гарантійний термін є на сторінці кожного товару на нашому сайті.
Якщо обладнання вам з якоїсь причини не підійшло, звертайтеся до нас протягом 14 днів після замовлення, і ми повернемо повну суму покупки.
Гарантійний обмін неможливий, якщо:
- На товарі є пошкодження, наприклад, потертості, подряпини або пошкодження іншого типу, які з’явилися через навмисні або необережні дії третіх осіб, покупця.
- Було порушено правила експлуатації, зазначені в документах до товару, або обладнання використовувалося не за призначенням.
- Є випадкові пошкодження, які були заподіяні користувачем або виникли через недбале ставлення/експлуатацію. Наприклад, обладнання надто запилене, зі сторонніми предметами в корпусі, на товар потрапила рідина.
- Товар несанкціоновано відремонтували, розкрили чи замінили внутрішні компоненти, змінили його конструкцію, комунікації чи схему.
- Обладнання пошкоджене через стихійне лихо або вплив природних явищ.
- IMEI або серійний номер, який знаходиться в пам’яті обладнання, змінили, стерли, або його неможливо визначити.
- Товар був пошкоджений, тому що його неправильно підключили до електричної мережі або напруга різко підвищилася / знизилася (аварійний стрибок).
Коли товар підлягає гарантійному обміну?
EServer постачає лише офіційне обладнання, на яке, як правило, діє гарантія. Тривалість гарантійного обслуговування залежить від виробника та типу обладнання. Точний гарантійний термін є на сторінці кожного товару на нашому сайті. Якщо обладнання вам з якоїсь причини не підійшло, звертайтеся до нас протягом 14 днів після замовлення, і ми повернемо повну суму покупки.