Сьогодні порад не даємо! Щоб не нагружатися після новорічних свят і не викликати кипіння мозку, розповідаємо про лідерів у сфері мережевого обладнання. Почитайте, це цікаво.

Cisco
Компанія Cisco — сімейний бізнес з виробництва мережевого обладнання, заснований подружжям Л. Бозеком і Сандрою Лернер в 1984 році.
Сімейна пара працювала в Стенфордському університеті. Бозек був менеджером лабораторії на кафедрі інформатики, а Лернер — контролювала роботу комп’ютерів у вищій школі бізнесу. В університеті Бозек придумав, як об’єднати дві локальні мережі в своєму відділі і відділі, де працювала його дружина. Для цього він простягнув 500 ярдів кабелю по кампусу.
Звичайно, вони не єдині, хто почав розробку та продажу мережевих маршрутизаторів. Однак компанія стала першою, хто домігся успіху в створенні комерційно успішного багатопротокольного роутера. Завдяки йому комп’ютери, що використовують різні протоколи, могли взаємодіяти один з одним.
Фірма відома і своєю багаторівневою розгалуженою системою сертифікації інженерів комп’ютерних мереж. Її фішка — в перевірці знань не тільки продукції виробника, а й мережевих протоколів, технологій. Сертифікацію Cisco на рівні експерта — CCIE — визнає безліч компаній, навіть тих, що працюють на мережевому обладнанні інших брендів.
Через 6 років з моменту заснування компанія Cisco Systems стала королевою мережевого світу. У 1998 році її ринкова вартість перевалила за 100 мільярдів доларів. Це був справжній рекорд!
Cisco домоглася успіху і поваги, і продовжує тримати марку. Компанія стала акулою у світі мережевого обладнання завдяки правильним бізнес-рішенням. Що й не кажи, а в Циско вміють знаходити перспективні напрямки. Наприклад, у 2009 році фірма купила понад 90% акцій Tandberg. Це дозволило Cisco просунутися далеко вперед: з того часу компанія вважається світовим лідером у виробництві обладнання для відеоконференцій.
TP-Link
Ще один сімейний бізнес. Компанію заснували два брати Чжао Цзяньцзюнь і Чжао Цзясин в 1996 році.
Цікаво, що назва фірми — TP-Link — раніше була скороченням від «Twisted Pair» — вита пара, але пізніше трактування змінилося на «Trust and Performance».
Аналітична компанія IDC щорічно оцінює TP-Link як найбільшого у світі постачальника мережевого обладнання в сегменті SOHO. Фірма продає пристрої більш ніж в 170 країнах.
Щоб триматися в рядах лідерів, стояти на місці не можна, і в компанії це дуже добре розуміють. Інженери невпинно розробляють нові технології, націлені на покращення роботи мережевих пристроїв і комфорт користувачів Так, відносно недавно TP-Link представили трьох діапазонні гігабітні роутери: 2 х 5 ГГц і 1 х 2,4 ГГц. Це само по собі круто. А укупі з технологією NitroQAM, яка дозволяє збільшити швидкість на 25% на всіх діапазонах, — все стає ще розкішніше.
Також компанія працює над лінійкою пристроїв стандарту Wi-Fi 6. Нова фірмова трьох діапазонна Mesh-система TP-Link Deco X10 і високошвидкісний стандарт дозволяє збільшити пропускну здатність до 1,95 Гбіт / сек. Просто диво!
TP-LINK — один з небагатьох вендорів мережевого обладнання з власними незалежними виробничими потужностями, які займають площу 326 квадратних метрів. Це в два рази більше київського стадіону “Олімпійський”.
MikroTik
MikroTik (в перекладі з латиської — маленькі мережі) — відома фірма, створена в 1995 році в Латвії. Первинною метою компанії був продаж мережевого обладнання на ринках, що розвиваються.
Візитна картка фірми — операційна система RouterOS. Її створення дозволяє забезпечити гнучкість, стабільність і зручність контролю для будь-яких видів інтерфейсів даних і маршрутизації. Класно, що фірмова ОС може встановлюватися не тільки на роутери, а й на комп’ютери. Це дає можливість перетворити ПК в маршрутизатор. Комп’ютер також набуває функції:
- брандмауера,
- VPN,
- точки доступу;
- QoS.
Цікаво, чи не так?
Мережеве обладнання MikroTik визнають як зручну інтернет-інфраструктуру для великих об’єктів. Наприклад, ще у 2008 році муніципалітет Піріпірі в Бразилії вирішив використовувати маршрутизатори цієї марки для створення інфраструктури вільного доступу в інтернет. А в рамках програми Уругваю One Laptop Per Child (OLPC) розгорнули загальнонаціональну бездротову мережу на основі пристроїв Мікротік в школах Probaby. Близько 200 000 студентів отримали лептопи, підключені до точок доступу фірми.
За офіційними даними, 97% доходу компанія отримує від продажу мережевого обладнання: дротових і бездротових маршрутизаторів. Решту доходу складають продажі операційних систем до обладнання і доходи від надання послуг.
Збірка обладнання здійснюється на п’яти заводах, розташованих в Литві, Латвії та Китаї. Топові моделі роблять в балтійських країнах: завдяки територіальній близькості до головного офісу легше контролювати процеси. Бюджетні ж лінійки збираються на заводах в Китаї.
Цікаво, що компанія вважає своїм головним конкурентом в сегменті провідних пристроїв Cisco Systems, а на ринку бездротових точок доступу — Ubiquiti Networks.
Невпинний розвиток, прагнення до досконалості та згуртовані команди, власне бачення — все це дозволило великим виробникам мережевого обладнання досягти небувалих висот і впевнено триматися в топі. Хочете оцінити всі переваги пристроїв Cisco, TP-Link або MikroTik? Приходьте на наш сайт!